بلاستوسیستی در حال تکوین

آخرین مطالب

یاد آن نرگس مستانه اگر بگذارد...

يكشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۷، ۰۱:۵۸ ق.ظ

- هفته‌ی دیگه مصاحبه دکتری دارم و واسه آمادگی انقدددر کار دارم که رسما به انفعال رسیدم! اصولا از زمانی که یادم میاد مواقعی که سرم خیلی شلوغه عملا این‌اَکتیو میشم :|

- کتابم حاضر شده و فردا میرم بگیرمش ^_^ البته این یه ورژن اولیه‌ست؛ انتشاراتیه به سفارش دکتر ع. آماده‌اش کرده که به مصاحبه برسه و بتونم امتیازش رو بگیرم. برای ورژن اصلی باید یه سری اصلاحات انجام بدم و چند صفحه دیگه هم ترجمه کنم و بهش اضافه کنم.

- آخرین بار که دکتر ز. رو دیدم اصلا اوضاع روحی خوبی نداشت و حتی نشد باهاش خداحافظی کنم، بنابراین دلم مونده پیشش. دیروز حالش رو از یکی از بچه‌ها پرسیدم و گفت خوبه. دلم میخواد برم ببینمش اما نمیشه ...


۹۷/۰۴/۱۷ موافقین ۱ مخالفین ۰
شهـــ ـــرزاد

نظرات  (۴)

سلام دوست عزیز.انشاالله موفق باشید...🌹🌹🌹
پاسخ:
ممنون
اوا من نظر این پست رو تو پایینی ثبت کردم 😁
پاسخ:
فدای سرت ؛)
سلام و خونه نو مبارک :)
فکر کنم منم کم کم باید از بلاگفا اسباب کشی کنم. هرچند خیلی سختمه بعد از ده سال!
مُرده ی اسمت شدم. الان شما لانه گزینی کردی دیگه به سلامتی؟ گمونم منم اسممو بذارم گاسترولایی چیزی :)))
پاسخ:
سلام و ممنوووون :)
آخ جووون پاشو بیا دور هم باشیم. دارم همه‌ی دوستام رو وسوسه میکنم راهی‌شون میکنم این طرفی :))

بلی ۴۸ ساعته که به سلامتی و مِیمنت لانه گزینی کردم ^_^ دست و جیغ و سوت و هوووورررررااا :دی
سلام ان شا الله در تمام مراحل زندگی موفق باشید

کتابتان در چه زمینه ای هست؟

پاسخ:
سلام. ممنون. علوم پزشکی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی