بلاستوسیستی در حال تکوین

آخرین مطالب

مثلِ تمومِ عااالم...

چهارشنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۳:۵۷ ب.ظ

کنکور عقب افتاد. از الان ۸ هفته فرصت دارم مطالب رو جمع و جور کنم، اما دیگه واقعا به روغن‌سوزی افتادم. تو این مدت تمام مقاله‌هام اکسپت شدن ^_^ یکی شب ولادت امام حسین (علیه‌السلام)، یکی روز سوم شعبان و آخری هم دیروز (ولادت حضرت رقیه سلام الله علیها) پذیرفته شد. امسال می‌تونم سینه سپر کنم و با دست پر برم مصاحبه :دی

دیروز صبح ایمیل اکسپتنس مقاله‌ای که با دکتر ز. نوشتیم اومد. فکر می‌کردم با دریافت این ایمیل بشدت خوشحال و آروم بشم، اما نشدم! در واقع از دیروز دارم به دلایل نامعلومی اشک می‌ریزم!! :| شاید بخاطر تمام فشاری که طی این مدت تحمل کردم؛ شاید بخاطر اینکه دیگه دکتر ز. رو نمی‌بینم؛ شایدم از ذوق اینکه خیلی بی چون و چرا اکسپتش کردن و قال قضیه برای همیشه کنده شد :)

تو اینستا یه روسری خوشگل دیدم، دلم می‌خواد سفارش بدم ^_^ ببینم اوضاع پولی چطوره. شاید خرید کنم حالم بهتر بشه ;)


۹۸/۰۲/۰۴ موافقین ۳ مخالفین ۰
شهـــ ـــرزاد

نظرات  (۸)

به به چه دوست خفنی دست راستت روی سرم
پاسخ:
پووووست ما کنده شده تا به اینجا رسیدیم... ما تیکه تیکه شدیم تا به اینجا رسیدیم :))))

#مهران_مدیری_طوری
:))))))
میدونم میدونم :(( 
پاسخ:
شوخی می‌کنم دوستم 😉
:))
ولی جدی رشته ما رشته پوست بکنیه :/
منم عین خر موندم که برای فوق همین سلولی رو بخونم و یا برم سراغ بیوشیمی :(( دارم خل میشم :((
پاسخ:
بیوشیمی بالینی وزارت بهداشت بخون. از همه بهتره ؛)
خیلی تحقیق کردم بخوام بیوشیمی بخونم دوست ندارم بالینی بخونم
آخه دوست ندارم فقط برم توی آزمایشگاه تشخیص طبی کار کنم
من کارهای تحقیقاتی رو خیلی خیلی دوست دارم
پاسخ:
بالینی بخونی اگه تو تکنیک (ریل‌تایم و وسترن بلات و کریسپر و ...) متبحر بشی، تو فیلد ریسرچ هم می‌تونی کار کنی. الان اساتید بیوشیمی علوم پزشکی تهران مقالات خیلی توپی دارن چاپ می‌کنن.
وزارت علوم خوب نیست. آخرش نه پاراکلینیسین تربیت میکنن، نه ریسرچر :|
وزارت بهداشت یه تعداد محدود دانشجو می‌گیرن و تربیت می‌کنن و بعد از فارغ‌التحصیلی هم براشون کار هست و می‌تونن همون‌جا که طرح‌شون رو می‌گذرونن مشغول به کار بشن
بنظرم قبل از اینکه تصمیم بگیری یه روز برو با اساتید علوم پزشکی تهران مشورت کن
سلااااام خانم خانوووما خوبی؟ ایشالا موفق باشی اسااااااسی و بیای خوشحالمون کنی:)

.
 کاش نصیب منم بشه همچین آدمایی :))) بدون بخل بدون حسادت بدون زیرررررر آب زنییییی! 

عاشقتم برو بترکون بیا 🤣
پاسخ:
فدای تو. انرژی مثبت ارسال کن 😉✌
۱۹ خرداد ۹۸ ، ۱۴:۰۶ کلمنتاین ‌‌
نذرتون یادتون نره ;)
پاسخ:
ممنووووون. دومین روز هم انجام شد. فقط ۱۱۶ روز مونده :))

اومدم ببینم چه خبره اینجا دیدم خبری نیست، چشمم خورد به کامنت اون دوستی که می خواد بیوشیمی بخونه. از طرف من منصرفش می کنی یا خودم شخصا وارد عمل بشم؟

پاسخ:
ایشون موقعیت رفتن داره و آینده‌ش تضمینه ان‌شاءالله. شما یه فکری به حال خودم و خودت بکن 😂

خواهرم همه چی که رفتن نیست! اصلا درس خوندن تو تحصیلات تکمیلی علوم پایه صبر ایوب می خواد و ملک سلیمان! لیترالی! ولی ایشالا که رفیقت فکر همه جاشو کرده.

خودم و خودت هم یه گُلی به سرمون می زنیم دیگه (دوست داشتی با کسره بخونش).

پاسخ:
لیترالی پیشنهاد شما بزرگوار چیه؟ این بچه جویای علمه و میخواد بخونه خب :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی