بلاستوسیستی در حال تکوین

آخرین مطالب

اضغاث احلام

شنبه, ۸ دی ۱۳۹۷، ۰۳:۵۹ ب.ظ

دیشب خواب دیدم یکی از اساتید (یادم نمیاد کی بود) داره از یکی از بچه‌ها درس می‌پرسه (فکر کن!). یه سوال پرسید که من بلد بودم. یهو خیلی جوگیرانه و باهیجان فریاد برآوردم "مسیر سیگنالینگ سایتوکاین؟ JAK-STAT میشه؟؟" استاده (که اصن یادم نمیاد کی بود) بهم چشم غره رفت بدین معنا که مگه از تو سوال پرسیدم؟! :| بعدش خواب دیدم دارم به همسر دکتر ن. میگم شما خیلی شبیه مهشید، زنِ ابی هستین :||

وجدانا چرا تو خوابم دست از سرم برنمیدارین؟ چرا دارین منُ بازی می‌دین؟ چرا دارین منُ صحنه سازی درست می‌کنین؟ من دارم به قهقرا می‌رم، فقط بذارین برررم من :)))


- عاقاا پنج‌شنبه رفتم کنگره دکتر ز. رو دیدم. هنوز در عجبم چطور خودمُ کنترل کردم و نپریدم تو بغلش :دی


۹۷/۱۰/۰۸ موافقین ۳ مخالفین ۰
شهـــ ـــرزاد

نظرات  (۵)

۱۱ دی ۹۷ ، ۱۷:۵۰ چوگویک ...
واااای یک چیزی بگم بخندی =))
اینی که تو رویانه و دنبالش بودی =)) امروز یکی دیدیم شبیهش بعد به شوخی داشتیم میگفتیم عمو فلانی (فلانی همون فامیلی طرف منتهی ناقص) یهو برگشت! به جان خودم باز گند زدیم اینم فامیل اون بود =)))))))))))))))))))))
فکر کنم اگه یه روزی منو ببینه از پله بندازه پایین :))))))
پاسخ:
اصن دانشجویی که سوتی نده دانشجو نیست :))))
من بیخیال شدم، نرفتم پیشش ؛)
۱۱ دی ۹۷ ، ۱۸:۲۴ چوگویک ...
این دیگه سوتی نبود فنا رفتن بود =)))
پاسخ:
فدای سرت :))))
سعی کن فعلا به قهقهرا نری که بی شهرزاد میمونیم:))) 
پاسخ:
تو خواب و بیداری ول کن نیستن :/
فقط زن ابی😂😂😂
پاسخ:
به به آتنا خانوووم :))
جالب اینجاست تو واقعیت هوچ شباهتی ندارن به هم :دی
من عاشق این اضغاث احلامم ... یکی از واژه های عجیب و غریب دوران بچگیم بود که هنوزم که هنوزه یادمه و استفاده میکنمش!
پاسخ:
مثل کظم غیظ :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی