بلاستوسیستی در حال تکوین

آخرین مطالب

أَلَیْسَ اللَّهُ بِکَافٍ عَبدَه

دوشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۷، ۰۵:۲۲ ب.ظ
دیروز یکی از بزرگترین گندهای زندگیم رو زدم. بلند بلند گریه کردم و طی یه تماس، همه‌ی حرفای دلم رو فریاد کشیدم و همه‌ی فشاری که این چند سال تحمل کرده بودم رو یهو بروز دادم. کل پارت اول کلاس دکتر م. رو هم بی‌اختیار اشک ریختم و به حرفاش گوش دادم! خوبه که از علت اشکام چیزی نپرسید :|
 
الان آرومم ولی. میدونی؟ یه وقتایی لازمه یه گند اساسی بزنی و همه‌ی پُلای پشت سرت رو خراب کنی تا بتونی از چیزی که برات خوب نیست دل بکَنی و چشم امیدت رو ازش برداری. دیروز برای چندمین بار ایمان آوردم به آیه‌ی "وَعسی أن تُحِبّوا شیئاً وهو شَرٌّ لکم"...
 
بزرگترا و دنیادیده‌ها زبونشون مو درآورد تا بهم چیزی رو بفهمونن که دیروز بعد از یه درگیری اسااااسی، خودم با دل و جون فهمیدمش. الان یه کوچولو غمگینم ولی حس می‌کنم یه دندون کرم‌خورده رو کندم و انداختم دور. دیگه خبری از آشفتگی، بی‌قراری، استرس، ناآرومی و بی‌خوابیِ ده روزِ گذشته نیست و این بهترین دستاورد اتفاق دیروزه.
 
از دیروز باورم شد دستام خالیه، درســــــــــــــــــــــــت مثل دو سال پیش! فهمیدم همون‌قدر بی‌پناه، و همون اندازه بی‌پشتوانه و تنهام... هنوز خدا هست ولی. بهتره توکل کنم انگار...
 
۹۷/۱۰/۱۷ موافقین ۲ مخالفین ۱
شهـــ ـــرزاد

نظرات  (۱۱)

۱۷ دی ۹۷ ، ۱۷:۳۶ سید محمد آل عمران
گر نگهبان من آن است که خود میدانم /سنگ را در وسط شیشه نگه میدارد
پاسخ:
دقیقا ✔
۱۸ دی ۹۷ ، ۱۹:۱۸ رضا محبی

هر چه کمتر شود فروغ حیات

رنج را جانگدازتر بینی

سوی مغرب چو رو کند خورشید

سایه ها را درازتر بینی . . .

(رهی معیری)

پاسخ:
بسیار زیبا :)
امیدوارم این سبک بالی و راحتی برات پر دوام باشه :) حال دلت خوب :) 
پاسخ:
ممنوووون. حال دل تو هم همیشه آروم :*
۲۸ دی ۹۷ ، ۲۲:۵۸ چوگویک ...
منم مشابه این رو تجربه کردم ۳ سال و ۸ ماه پیش :) بعدش تا یه مدتی سختی داره بعدش خوب میشی :) این یه دنیا می‌ارزه
پاسخ:
قضیه عشقولانه نبود :دی
الان خوبم ؛)
۲۹ دی ۹۷ ، ۰۰:۳۱ چوگویک ...
نگفتم عشقولانه بوده! :)
خوبه
پاسخ:
پس چرا من فکر میکردم فقط درگیری‌های عشقولانه دوران نقاهت دارن؟ :)))
۲۹ دی ۹۷ ، ۰۰:۴۹ چوگویک ...
خخخ نه
هر وقت مجبور شی فریاد بزنی یعنی مجبور شدی غرورت رو خرد کنی چه موضوع عاشقانه باشه چه کاری چه خانوادگی و ... و ترمیم حس خرد شدن غرور زمان میبره
پاسخ:
غرورم که خرد و خاکشیر شد... :((
۲۹ دی ۹۷ ، ۱۱:۱۲ چوگویک ...
واسه همین زمان میبره خوبه خوب شی
بیا بغلم جانم
پاسخ:
اومدم :'(
۲۹ دی ۹۷ ، ۱۲:۰۳ چوگویک ...
خوش اومدی :)
بوس بهت :*
غصه نخوریاااااااااااا
پاسخ:
فدا مدا :)))
۲۹ دی ۹۷ ، ۱۲:۲۳ چوگویک ...
خدا نکنه عزیزم :)
پاسخ:
:*
حال کی خوبه توو این دنیا
پاسخ:
دیدی به منم نشون بده :|
بی‌پناهی... بی‌پشتوانه بودن... تنها بودن...
قشنگ توصیف منه.
:(
بیا بغلم اصن :(((((
پاسخ:
بیا جانم بیا :'(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی