بلاستوسیستی در حال تکوین

آخرین مطالب

اغفِر لمَن لا یملِکُ الّا الدّعا

يكشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۷، ۱۰:۳۰ ب.ظ

- امروز آقای انتشاراتی زنگ زد، ازم آدرس گرفت و کتابم رو با پِیک فرستاد. حس خوبی بود ورق زدنش :) از اون مهم‌تر دیدن اسمم روی جلد کنار اسم دکتر ع. بود که خیلی بهم چسبید ؛)

- امروز تو یه همایش ۸۶ نفری بودم که ده نفر رو به قید قرعه می‌بردن مشهد و متاسفانه اسم من در نیومد :( یه سفر معمولی نیست؛ قراره بچه‌ها رو به عنوان خادم افتخاری ببرن حرم و همه‌ی وعده‌ها رو هم مهمون مضیف حرم باشن. کلا سفر ویژه و باحالی خواهد بود و خیلی دلم می‌خواست منم بینشون باشم. طی مدت همایش هر چی بلد بودم نذر کردم اما نشد که نشد...

- میگن روز قیامت خدا بخاطر دعاهای اجابت نشده از بنده‌اش عذرخواهی می‌کنه و در عوضِ دعاهای مستجاب نشده به اندازه‌ای بهمون پاداش میده که میگیم کاش هیچ کدوم از آرزوهامون تو دنیا برآورده نشده بودند!!


- بر آتش تو نشستیم و دود شوق برآمد                    تو ساعتی ننشستی که آتشی بنشانی (سعدی)


۹۷/۰۴/۳۱ موافقین ۴ مخالفین ۰
شهـــ ـــرزاد

نظرات  (۸)

کتابت رو تبریک میگم عزیزم همیشه موفق باشی 
آخی دلم همچین مشهدی خواست 

پاسخ:
فدای تو دوست نازنینم 😘
آره بدجوری حسرتش به دلم موند. کلا مراسم رو بخاطر قرعه‌کشی‌اش شرکت کردم :(
ایشالا یه روز همچین مشهدی قسمتمون شه 😘😘🌺
پاسخ:
ان‌شاءالله 🌹
ایووووول این که اسم آدم روی کتابی کنار اسم استادی باشه خیلی لذت بخشه خدایی :) موفق باشی عزیزم
پاسخ:
استاده انقدر آدم بزرگیه که تو خوابم هم نمیدیدم باهاش کتاب بنویسم. اصن دانشجوش نبودم قبلا! همینجوری یه روز رفتم بهش پیشنهاد دادم اونم قبول کرد :))
ممنووووون عزیزم 😘
۰۱ مرداد ۹۷ ، ۱۷:۰۳ khialevaje (آبی)
مبارکه دوستم.... بده بخونیم کتابتو خب بهره ببریم.
ایشالا دفعه بعدی عزیزم. غصه نخوریا.
پاسخ:
قربانت عزیزم 😘 به روی چشم. با افتخار تقدیم می‌کنم ؛)
دیر گفتی، تا خودِ صبح غصه خوردم :(
۰۱ مرداد ۹۷ ، ۱۸:۵۰ فاطمه سادات
سلام امیدوارم دربهترین احوال باشید :)
کتاب تون مبارک :))
من دوم دبیرستان تقریبا همینجوری برای اولین بار و آخرین بار در قرعه کشی مشهد مدرسه مون شرکت نموده اسمم دراومد ولی اون سال مدرسه ی ما از کلیه ی اردوها محروم شد و داغش به دلم موند :(
ان شاءالله ویژه طلبیده بشید به زودی :)
پاسخ:
ممنون و متشکرم دوستِ جدیدِ من :)
واااای چه حس خوبی داره، اولین بار اومدم اینجا و خبر چاپ کتاب شما و.... انرژی مثبته همشششش...

میگیرم به فال نیک :)
میشه بدونم اسم و موضوع کتابتون چیه؟
پاسخ:
خوشحالم که پُستم انرژی مثبت داد بهتون :)
تو حوزه‌ی علوم پزشکیه
که اینطور، موفق باشید 
شاهد موفقیت های بیشترتون باشیم ؛)
پاسخ:
متشکرم؛ به همچنین :)
گاهی نمیشود که نمیشود:)

چاپ کتابتون رو تبریک میگم به امید موفقیتهای بیشتر
پاسخ:
خیلی متشکرم. ان‌شاءالله :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی