بلاستوسیستی در حال تکوین

آخرین مطالب

من هیچ؛ من تباااه

سه شنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۷، ۰۲:۵۵ ب.ظ

کتابی که دستمه یه کتاب ۱۰۸ صفحه‌ایه که حسب‌الامرِ دکتر ع. باید چیزی حدود ۶۰ صفحه ترجمه ازش دربیاد، که با اون ۴۰ صفحه‌ای که زمستون ترجمه کردم، یه تالیف ۱۰۰ صفحه‌ای آبرومندانه بشه...

تا الان که ده روز از کنکور گذشته چندصفحه ترجمه کردم؟ حدود ۶ صفحه :|

قول دادم کِی کتاب رو تحویل بدم؟ یک هفته بعد از ۲۳ ام که میشه به عبارتی دو روز پیش!!

الان دارم چه غلطی می‌کنم پس؟ با نتِ رایگان شبانه ۱۳ تا فیلم دانلود می‌کنم :| "هامون" میبینم و فکر میکنم دکتر ع. چقدر شبیه خسرو شکیباییـه :| و اینکه آیا تعمّداً عینک چهارگوش میزنه جهت تقویت این شباهته یا چی :|

کار، بار، درس، مقاله، زندگی چه خبر؟ به معنی واقعی کلمه هیچی :| روزا خواب، شبا الّاف میچرخم :|

و من الله توفیق :|


۹۷/۰۳/۲۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
شهـــ ـــرزاد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی